2010. szeptember 25., szombat

Gólyás viccek




Pofon egyszerű


– Nézd apu, nem is tudtam, hogy fekete gólya is van !
– Hát persze kislányom, különben ki hozná a néger gyerekeket !




A kisgólya


A kicsi gólya anyja után sír a fészekben. Apja vigasztalja:
- Ne sírj, mindjárt hazajön anyukád, csak még dolga van. Tudod, sok örömet okoz az embereknek, mert kisbabákat hoz nekik.
A következő éjjel az apagólya hagyja el a fészket, a kicsi megint sírni kezd. Anyja nyugtatgatja:
- Ne bánkódj, kicsim, apád hamarosan hazajön. Ma ő megy el, hogy kisbabákkal örvendeztesse meg az embereket.
A harmadik éjszaka a gólyaszülők észreveszik, hogy a gyerekük eltűnt a fészekből. Egész éjjel hazavárják, de csak reggel kerül elő.
- Hát te hol voltál? - kérdik tőle.
- Á, nem érdekes! Csak egyetemistákat ijesztgettem!




A gólya cipel a csőrében egy öregembert. Egyszercsak megszólal az öreg:
- Gólya, valld be már végre, hogy eltévedtél!


Gólyamama kiküldi az életbe három fiókáját, hogy
önállósodjanak. Néhány hónap múlva visszahívja őket
a családi fészekbe, hogy számoljanak be élményeikről.
- Én hármasikreket vittem a fűszereshez - dicsekszik
   a legidősebb.
- Én ötösikreket egy katonatisztnek - mondja a második.
- És te? - fordul a gólyamama a legkisebbhez.
- Én még kicsi és gyenge vagyok a gyerekcipeléshez, de
   a pénztáros kisasszonyra jól ráijesztettem.    





A gólya előtt

Rudika megkérdi a mamájától:
- Mama, te ismertél engem, mielőtt a gólya hozott?
- Nem, fiacskám.
- Hát akkor honnan tudtad, hogy én vagyok az?


A gém és a gólya versenyt repülnek, a magasban . Egy vadász meglátja őket, lő ! A gém élettelenül zuhan alá . A gólya sóhajtva néz utána :
- Gém over ... :) ...




Kisgólya nyaggatja az anyukáját:
- Anyu, a nyuszika azt mondja, hogy őt a gólya hozta. Kisbéka is azt mondja, hogy te hoztad. De anyu, akkor téged ki hozott?




Az erdőben elterjed a hír, hogy jön az APEH és vagyonosodási vizsgálatot tart.
A Csiga kapja az első fülest, és izgatottan kóvályog az erdőben,
mikor összefut a Rókával, aki megkérdezi tőle, hogy mi ez az izgalom.
A Csiga elmondja a Rókának, hogy jön az APEH és vagyonosodási vizsgálatot tart.
- És miért aggódsz? – kérdezi a Róka.
- Persze, hogy aggódok, hát nekem is van házam, az asszonynak is van, háza, sőt a gyerekeknek is van háza! – sorolja a Csiga.
A Róka azt mondja: - Én nem, aggódok, mert nekem csak egy odúm van.
Mire a Csiga:
- Szerinted csak egy odúd van? És a bundád, meg az asszonyod, és a gyerekek bundái?
Na, erre a Róka is idegesen kezd szaladgálni az erdőben, és összefut a Gólyával.
A Gólya kérdezi a Rókát, mi ez a nagy izgalom.
A Róka elmondja a Gólyának, hogy jön az APEH, és vagyonosodási vizsgálatot tart
az erdőben.
- És miért aggódsz? – kérdi a Gólya.
- Miért, miért, hát nekem is van bundám, az asszonynak is van bundája, és a
gyerekeknek is van bundája! – idegeskedik a Róka.
A Gólya nyugodtan mondja:
- Mivel nekem tollam van nem, kell aggódnom.
- Nem kell aggódnod?! – kérdi a Róka. - És, hogyan magyarázod meg azt, hogy félév itthon, félév külföldön…??!



−  Engem tényleg a gólya hozott, anyuci?

−  Igen, Pistike.

−  És téged?

−  Engem is a gólya hozott.

−  És a nagypapát?

−  Őt is a gólya hozta.

−  Ez érthetetlen. Hát a mi családunkban nem szokott senki dugni?




A bárókisasszony új nevelőnőt kap. Sok mindenről beszélgetnek, végül a pólyás babákra terelődik a szó.

−  A gyereket a gólya hozza – jegyzi meg a nevelőnő.

−  Jó, jó, – feleli a bárókisasszony. Az ön elődje is ezt mondta, aztán mégis beperelte a papát gye­rektartásért.



Árminkának kisöccse született. Addig kíváncsiskodik, amíg ki nem bontják a pólyából, és meg nem mutatják neki az újszülöttet. Árminka alaposan megnézi a kis jövevényt, majd meglepetten felkiált:

−  Te, papa! Itt valami nagy tévedés történt. Ez a hülye gólya egy keresztény kisfiút hozott nekünk.




A falusi orvos kimegy a cigánytanyára, hogy segítsen világra hozni a tizenegyedik purdét.

−  Miért nem vigyáznak jobban a jószágokra? – kérdi a házba lépve. – Majdnem elgázoltam az udvaron egy kacsát.

−  Nem kacsa volt az – feleli a cigány –, hanem gólya. Csak már térdig kopott nálunk a lába.
 


A békalány reszketve bújik anyja mellé.

−  Mama, jaj úgy félek a gólyától! – zo­kog­ja.

Mire a békamama megnyugtatóan:

−  Használj antigólya tablettát!





A róka, a gólya és a marha közös kirándulást ter­vez­nek, s megbeszélik, hogy mindegyikük viszi magá­val a partner­nő­jét is.

A róka elviszi a tyúkját, a gólya a babáját, a marha pe­dig a feleségét.

Photobucket

−  Mondj egy állatviccet!

−  A zebrán áthajt egy jaguár, abból kiszáll egy ürge, aki felcsíp egy tyúkot, és disznóságot csinálnak, vé­gül jön a gó­lya.



−  Mi a legjobb védekezés a gólya ellen?

−  Levegőbe kell lőni.



A gólya meglát egy gömbölyödő hasú fiatal nőt. Leszól neki a ma­gasból:

−  Látom kisbabát vársz! Mit hozzak neked? Kisfiút vagy kis­lányt?

−  Az mindegy – feleli a nő elpirulva, de ha kérhetek gó­lya­ma­ma, először hozzál egy férjet.




−  Ki az abszolút naiv kismama?

−  Aki a szülőszobába érve kinyitja az ablakot, hogy be tudjon repülni a gólya.



−     Anyu! Hogyan születik a gyerek?

−  A gólya hozza.

−  Akkor mit csinál a szülész­or­vos?

−  Kiveszi a gólya csőréből a gye­re­ket.



−  Mit csinál a gólya, miután meg­hozta a kisgyereket?

−  Visszamegy a papa nadrágjába.






−  Anyu, azt elhiszem, hogy a gólya hozza a gyereket. De tudok néhány pikáns részletet a gólya születésé­ről.




Petikének a mamája nem meri meg­mondani a fiának, hogy kisbabát vár. Húzza, halasztja a dolgot. Már a he­te­dik hónapban van, de a gyerek előtt még nem esett szó a testvér­ké­ről. Vé­gül a háziorvos vállalja, hogy beszél a legénykével. Kimegy a ma­mával a gyerekszobába, ölébe húzza a fiúcs­kát, és megkérdezi:

−  Mondd kisöreg! Szeretnéd, ha testvérkét hozna neked a gólya?

−  Na hiszen! – pillant a gyerek a mama domborodó hasára. Jókor tetszik kérdezni!




Kovácsékhoz hölgyrokon érkezik. A látogató azt magyarázza a kisfiúnak, hogy a gyereket a gólya hozza. Petike ellentmondás nélkül hallgatja, és látszólag belenyugszik a felvilágosításba. Este azonban azt mondja az apjának:

−  Hogy fog csodálkozni ez a néni, ha egy szép napon gyereke születik.



Nyolcadik gyermekét várja a mama. Úgy gondolja, ideje a többi gyermekének elmondani az örömhírt:

−  Nagy újság van gyerekek. Nemsokára meglátogat bennünket a gólya.

−  Erre az újságot olvasó férj egy pillanatra feltekint:

−  Meglátogat? Hiszen a gólya már nálunk lakik.







−  Mit szólnál hozzá öcsi, ha a gólya egy kistestvérkét hozna neked?

−  Azt, hogy pechünk van.

−  Miért?

−  Mert a papa másfél éve külföldi kiküldetésben van.





Petike az anyukájával elmegy az állatkertbe. Megállnak az elefántketrec előtt, és Petike ezt mondja:

−  Anya, magyarázd el, hogy születik az elefánt! De ne akard nekem bemesélni, hogy ezt is a gólya hozza!





−  Pistike, már nagy fiú vagy, meg kell be­szélnem ve­led egy s mást. Például, hogy hús­véti nyuszi nincs, a piros tojásokat én ho­zom neked.

−  És Mikulás van?

−  Az sincs. Én rakom tele a ci­pődet aján­dékokkal.

−  Hát a karácsonyfa?

−  Azt is én állítom, és én dí­szí­tem fel ne­ked.

Pistike szúrós szemmel méri vé­gig az apját:

−  Apu, te gyanús vagy ne­kem! Lehet, hogy a gólya is te vagy?




Két gólya repül az elhagyott tó felett. Észreveszik a bokrok közt megbújó fiatal párt. - Fogadjunk - mondja az idősebb a fiatalnak -, hogy néhány hónap múlva ök is azt fogják terjeszteni, mindenért mi vagyunk a felelösek!




A szélesszájú kisbéka találkozik egy sündisznóval. Azt mondja neki: - Én vagyok a szélesszájú kisbéka. Hát te ki vagy, és mit eszel? - Én a sün vagyok, és rovarokat eszem. Megy tovább a kisbéka. Találkozik a tehénnel. - Én vagyok a szélesszájú kisbéka. Hát te ki vagy és mit eszel? - Én a tehén vagyok, és füvet eszem. Pár száz méterrel odébb a kisbéka meglátja a gólyát. - Hát te ki vagy, és mit eszel? - Én a gólya vagyok, és szélesszájú kisbékákat eszem. A béka ilyedten csücsörít. - És mondd, látsz itt olyat?








Golf


Jóisten és Szent Péter golfoznak. Elsonek Szent Péter üti el a labdát – az átrepül egy dombon, legurul egy lejton és megáll a lyuk mellett. Ezután Isten üt. A golflabda átrepül
a dombon, aztán bekapja egy béka. A béka továbbüget – egyszercsak arra repül egy gólya, meglátja a békát és bekapja. Repül tovább a gólya. Éppen arra jár egy turulmadár, észreveszi a finom gólyát és hamm – bekapja. Repdes tovább a turulmadár. Nemsokára érzi, hogy a gyomrát nagyon nyomja valami. Ledugja az ujját és kihányja a gólyát. A gólyánál sincs minden rendben, kiokádja a békát. A béka meg ugrál tovább, és megáll pont a lyuk mellett.
Szent Péter: – Na most hülyéskedünk, vagy golfozunk ?




- Apuci, kimehetek az utcára játszani? - kérdezi a kis béka az apukáját.
- Jó, kisfiam, csak vedd fel a gólyaálló mellényedet!




Békakisfiú a szülei elé áll, és megkérdi:
– Apuuu, anyuuu, hogy születik a kisbéka?
Békaapuka:
– Öööö... hááát a gólya hozza.
Békaanyuka:
– Na gratulálok! Miért nem egyből a vérfarkas?!



Mi a gólya telefonszáma?
125-363
(1-szer voltunk 2-en 5-percig,3-hónap múlva kiderült,hogy 6-hónap múlva 3-an leszünk.


Miért van hosszú lába a gólyának?
Hogy a béka seggbe ne tudja rúgni!


És miért áll \"féllábon\" a gólya?
Mert gondolkodik a következő lépésen.



1 megjegyzés: