2010. augusztus 1., vasárnap

Facebook megosztási probléma SOS

Megint hozzátok fordulok, kedves BARÁTAIM! Már megint kifogott rajtam egy dolog amiben megköszönném ha tudnátok segíteni.


A multiról automatikusan meg lehet osztani a  feltöltött dolgokat a Facebokkal és a Twitterrel.
Ez ment is egy ideig, de egyszer csak már nem jelentek meg a dolgaim a facebookon. Habár ott volt a pipa....... Keresgéltem próbálgattam, de a végén ráhagytam.......

Most már az egyik kedves fórumtársamnak sem mennek fel a dolgai a facebookra.

Elkezdtem újból a keresgetést, hol lehet valami eldugott beállítás de nem találok semmit csak ezt:
Photobucket
De ez meg nem reagál semmire. Akár bent van a pipa akár nincs....

Hogy lehet megszabadulni a multin a hozzárendelt facebook fióktól ??? És újra megadni ???


A facebookon töröltem a multi alkalmazást de, azután sem történt semmi. Gondoltam újra települ a megosztási alkalmazás de semmi....

Szóval evvel küszködöm, Nagyon szépen kérem aki tud segítsen, vagy ha van valami ötlete azt ossza meg velem.

1000000 köszönet Betty


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése